مجله اینترنتی ائویمیز | آشپزی - مدل لباس - پزشکی - تکنولوژی

کدام ورزش ها با هدف های شما سازگاری دارد؟
امروز : سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷
دانستنی های ورزشیورزش

کدام ورزش ها با هدف های شما سازگاری دارد؟

va4 910 - کدام ورزش ها با هدف های شما سازگاری دارد؟

گروه ورزش مجله اینترنتی ائویمیز :همه میدانیم که یکی از واجبات زندگی ما انسان ها ورزش کردن است، اما به نظر شما کدام یک از ورزش ها برای بدن ما مفید است؟

اگر دوست دارید بدنتان سالم بماند و فعالیت های بدنی مناسب انجام دهید، اما نمیدانید چه ورزشی را انتخاب بکنید، با ما همراه باشید.

 

 

فوتبال

هدف: چربی سوزی

میزان مصرف کالری: 612 کالری در هر ساعت

 

شما هم باید این واقعیت را بدانید که عضله سازی یا ساخت شکمی شش تکه، به سادگی به دست نمی آید. به عنوان مثال شما با 20 دقیقه دویدن روی تردمیل شکم تکه ای نخواهد داشت، بلکه برای از بین بردن چربی، باید شدت حرکات ورزشی تان را بالا ببرید. به عنوان مثال 20 ثانیه با سرعت بدوید و 10 ثانیه استراحت کنید. درست مانند بازی فوتبال.

نتیجه تصویری برای فوتبال

 

فوتبال، به کمک تارهای عضلانی تند و کند انقباض، چربی ها را می سوزاند و ماهیچه را جایگزینش می کند. در واقع، با دویدن های تند و آهسته، که شامل تمرین های هوازی و بی هوازی است، کالری زیادی سوزانده می شود.

 

شنا

هدف: بهبود توانایی جسمانی

میزان مصرف کالری: 476 کالری در هر ساعت

دل کندن از باشگاههای ورزشی کار ساده ای نیست اما استخر و شنا هم لذت خاص خود را دارد.

نتیجه تصویری برای شنا

 

شنا کردن از این جهت که فشاری به بدن نمی آورد، خوب و مفید است، به خصوس برای افرادی که بدن شان آسیب دیده است و نمی خواهند فشار بیشتری به آن وارد کنند. شما هم اگر قسمتی از بدن تان آسیب دیده، بهتر است که شنا را انتخاب کنید. از آنجا که در این ورزش 90 درصد وزن بدن از طریق آب کم می شود، فشاری را متحمل نمی شوید اما اندام تان تناسب لازم را به دست خواهد آورد. به علاوه، شنا به برقراری تعادل ماهیچه هایتان نیز کمک خواهد کرد.

 

ژیمناستیک

هدف: عضله سازی

میزان مصرف کالری: 297 کالری در هر ساعت

 

اگر از ورزش هایی چون بدنسازی هراسانید و دوست ندارید که با وزنه کار کنید، اما در عین حال می خواهید که بدنی عضلانی داشته باشید، ما ورزش ژیمناستیک را به شما پیشنهاد می دهیم.

نتیجه تصویری برای ژیمناستیک

برای این ورزش شما به هیچ وسیله ورزشی احتیاج ندارید، تنها کافی است حرکاتی چون دراز نشست، پلانک یا بارفیکس را یاد بگیرید و آنها را هر روز تکرار کنید. شاید ظاهر این حرکات ساده به نظر رسند اما در عمل خواهید دید که حرکات سخت و سنگینی هستند و به بدن شما فشار لازم را برای ساخت عضلات، وارد می کنند.

 

دوچرخه سواری 

هدف: کاردیو فیتنس

میزان مصرف کالری: 612 کالری در ساعت

 

دوچرخه سواری مانند دویدن عمل می کند، با این تفاوت که آسیب کمتری به بدن تان وارد می آورد. جدا از کاهش وزنی که این ورزش به همراه دارد، فشار کمتری به پاها، به خصوص زانوها وارد می شود.

 

بدنسازی

هدف: همه چیز

میزان مصرف کالری: 340 کالری در ساعت

 

یکی از ورزش هایی که برای تمام افراد مفید و واجب است، ورزش بدنسازی است. یادگیری درست بلند کردن وزنه ها و پایین گذاشتن آنها تاثیر بلند مدتی بر سلامت جسمانی تان خواهد گذاشت. با این ورزش، نه تنها وزن تان کاهش می یابد، بلکه عضلاتی قدرتمند نیز پیدا خواهید کرد.

 

نتیجه تصویری برای گلف

 

 از دلایلی که فوتبالیست ها گلف آخر هفته ها گلف بازی میکنند، کاهش استرس است‎

 

گلف

هدف: کاهش استرس

میزان مصرف کالری: 238 کالری در ساعت

 

یکی از دلایلی که اکثر فوتبالیست ها آخر هفته خود را در زمین های گلف می گذرانند، کاهش استرس است.
از آنجا که این ورزش احتیاج به تمرکز بالایی دارد، نوعی مدیتیشن محسوب می شود.
شما باید تنها به هدف تان بیاندیشید و طبق آن عمل کنید.

 

به علاوه، این ورزش برای افرادی که از مشکلات سلامتی رنج می برند، نیز مناسب است.

 

کوهنوردی

هدف: افزایش توانایی

میزان مصرف کالری: 680 کالری در ساعت

 

کوهنوردی مانند ژیمناستیک است، با این تفاوت که ریسک پذیری آن بیشتر است.
این ورزش توانایی بدن را بالا برده و بازوها و مچ دستان را قوی می کند.
بنابراین اگر به فکر ساخت عضلاتی بزرگ که به چشم دیگران آیند نیستید، این ورزش را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

اسکی

هدف: تحرک

میزان مصرف کالری: 408 کالری در ساعت

 

ورزش در مکان هایی چون برف، بدن شما را وادار می کند
تا خود را با محیطی که اکسیژن کمی دارد، وفق دهد.
به همین دلیل شما سلول های قرمز خون بیشتری تولید خواهید کرد
و در نتیجه زمانی که به ارتفاعی برابر با سطح دریا باز گردید، بهتر می توانید
از بدن تان کار بکشید یا به بیانی مدت زمان بیشتری انرژی خواهید داشت.

 

نتیجه تصویری برای اسکی